tiistai 10. syyskuuta 2013

Syyskuisena iltana

Ennätysmäisen lämmin syyskuun alku on miellyttänyt minua. En kaipaa tuulta, myrskyä ja sadetta. Sitä on kuitenkin luvassa jo ylihuomenna. Olen istunut tietokoneen äärellä melkein koko päivän. Olen seurannut facebookin viestejä tutuilta ja nettiryhmieni jäseniltä. Muutaman viestin olen kirjoittanut itsekin. Nettiryhmäämme kirjoitin vähän pitemmän viestin. Olen lukenut blogeja. Etsinpä uusiakin blogeja asiasanoilla masennus ja rajatilapersoonallisuus. Joitakin mielenkiintoisia blogeja sain lisää blogilistaani.



Vähän harmittaa, etten saanut itseäni ulos kävelylle. Selälle tekisi hyvää pieni liikunta ja muutenkin raitista ilmaa olisi hyvä saada. En vaan jaksa välittää ... Kun innostun jostakin niinkuin nyt etsimään uusia blogeja, aika kuluu huomaamatta asian kimpussa eikä minua saa hommasta irti ennenkuin silmät rupeavat luppasemaan ja on aika mennä nukkumaan. Niin, nyt on aika siirtyä makuuhuoneen puolelle, ojentaa selkäni vuoteelle ja rauhoittua nukkumaan.



HYVÄÄ YÖTÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!