lauantai 24. marraskuuta 2012

Känkkäränkkäpäivä

Heini karjanmaa on maalannut tämän teoksen.

Minulla on  känkkäränkkäpäivä. Tekisi mieli HUUTAA PAHASTI asiasta jos toisestakin. Mutta kiltti puolisoni hiljenisi vain entisestään, pahoittaisi mielensä ja minua alkaisi kaduttaa moinen käytös. Siksi pysyn hiljaa, mökötän tuppisuuna, katselen Facebookia ja kirjoittelen nettiryhmiini diibadaabaa.

En tiedä, miten purkaisin pahaa tuultani. Koko päivä olen ollut ärtyisä ja olen huokaillut piiiiiitkäään, kun tietokoneeni hidastelee sivuja aukaistessaan. En oikeastaan tiedä, miksi olen ärtyisä. Olisiko lääkkeitteni sivuvaikutusta, mene tiedä.

Tiedän, että ulkoilu raittissa ilmassa saattaisi auttaa, mutta lonkkani on niin kipeä, että lyhyt matka kirjastostani keittiöön saa kyyneleet silmiini kivusta. Tulehduskipulääke ei paljoa auta; vähän se helpottaa - - - Ei tällaisen lonkan kanssa lähdetä ulos kävelemään. Ulkona on jo pimeää, enkä tykkää liikkua pimeällä ulkona. Niin, kyllä katuvalot loistavat ja valaisevat katuja, mutta EI; en halua ulos. piste.

Pureskelen auringonkukan siemeniä kuin purukumia. Jauhan hampaissani siemenet tahnaksi ja nielaisen mahaani. En tiedä, mitä ravintoaineita niistä saan. Jotakin sijaistoimintaa tässä harjoitettava, jotten alkasi särkeä tavaroita. Siemenien pureskelu on ihan terveellistä sijaistoimintaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!