lauantai 27. lokakuuta 2012

Pahasti ja hyvästi

HYVÄÄ HUOMENTA ILO !

Hyvää huomenta Armo !

Hyvää huomenta ystävät ja rakkaat !

Muille en sano pahasti vaan HYVÄSTI.

Vanhemmiten olen oppinut rajojani. Vieraanvaraisuuteni on riittämätön. En rakasta kaikkia ihmisiä niinkuin Jumala. Enkä ole edes enkeli. Olen inhimillinen itseni monine puutteineen. Eilinen vieraani jankkasi: "Ymmärrätkö sinä tilanteeni." Puistelin päätäni. En ymmärrä häntä. Hän on vieras. Hän oli ystävä. Nyt hän kai vihaa minua.

Voihan olla niinkin, että meillä on viha-rakkaus-suhde. Ilman seksiä. Ihailen häntä; hänen selviytymistään elämässä. Vihaan häntä, koska hän käyttää minua hyväkseen. Hän ajaa minut aina käydessään paniikkiin. Stressireaktiosta toipuminen vie aikaa aina vaan pitempään. Vanhemmiten olen tullut ärtyisäksi, mutta en sano kenellekään pahasti. Joillekin ystävilleni olen sanonut HYVÄSTI.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!