maanantai 16. helmikuuta 2009

Mieli lamassa

Masentavaa! Paino ei ole pudonnut grammaakaan viikossa. Päinvastoin puntari näytti +200 g. Tosin en ole saanut itseäni liikkeelle kunnolla. Vain pari 15 min. kävelylenkkiä koko viikolla. Lukeminen istuenkin kuluttaa kaloreita. Siitä enimmin sitten on miinusta tullutkin kaloritaulukkooni.

Yritin nauhoittaa äidin nauhalta omalleni hänen runonlausuntaansa ja lauluaan, mutta onnistuin vain sotkemaan nauhan, jonka kotelo olisi avattava ja laitettava sotkussa oleva nauha järjestykseen. En muista, missä minulla on pieni ristipääruuvimeisseli, jolla nauhan kotelon saisi auki. Masennuin entisestään, kun tajusin, etten nyt pysty asialle mitään. Äiti oli kaksi päivää nauhoittanut runoa ja laulua niin, että se lopulta tyydytti häntä ja nyt minä olen tuhoamassa nauhaa ruttaamalla sen ryttyyn - - -

Masentaa, ettei Tenox auta uneen päivällä. Olisin halunnut uneen. Pois kokemasta turhautumista ja tympääntymistä olemiseeni. En ole selvinnyt asioille kaupungille. Soitin sentään psykiatrilleni ahdistuneisuudestani ja yksinäisyydestäni sekä univaikeuksista. Hän lupasi kirjoittaa apteekkiin Tenox-reseptin. Soitin myös tk-lääkärin ajanvaraajalle ja sain ajan maaliskuun 13. päivälle. Haluaisin tietää, onko mitään lääkitystä tai muuta vastaavaa, mikä auttaisi minua laihduttamisessa.

Päivä meni pipariksi ei kun suklaan mussuttamiseksi tänään. Joten se nyt ei edistä asiaa laihdutuksessa. Mutta en mä jaksa välittää. Motivaatio on nolla ja mieli lamassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!